رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس 98
نوشته شده توسط : دانتل

متقاضیان رشته علوم تغذیه که قصد دارند کد رشته محل های این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب کنند بایستی پس از بررسی تمامی جوانب، برای یک چیدمان اصولی الویت ها،  در فرم انتخاب رشته از محدوده رتبه قبولی رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان اطلاع داشته باشند که برای این منظور می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان در سالهای گذشته استفاده کنند. ما در این مطلب برای راهنمایی شما داوطلبان گرامی، آخرین رتبه و تراز قبولی رشته علوم تغذیه پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 را ارائه کرده ایم. 

منبع: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس 98

 

رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس 98

یک داوطلب کنکور سراسری تجربی وقتی می‌خواهد فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کند، باید بداند که هر انتخابی که می‌کند در چه جایگاهی باید قرار گیرد، برای مثال یکی از کدرشته محل های رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان را انتخاب می‌کند، حال این انتخاب را بایستی در کدام یک از 150 الویت فرم انتخاب رشته خود قرار دهد. برای مشاهده رتبه قبولی تجربی کلیک کنید.

نکته ای که لازم است شاره کنیم این است که ملاک سنجش داوطلبان برای قبولی در رشته علوم تغذیه دانشگاه های پردیس خودگردان، رتبه‌ای است که داوطلب در سهمیه کسب کرده است، بنابراین بایستی جهت تخمین میزان شانس قبولی رتبه‌ی خود را در سهمیه با آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان مقایسه کنند.

 

بخوانید: انتخاب رشته آزمون سراسری 1400

 

 

منطقه یک | رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس 98

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 7845
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 5975

 

منطقه دو | رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس 98

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 5215
دانشگاه علومپزشکی اصفهان 5619

 

منطقه سه

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4709

بخوانید: رتبه قبولی در انتخاب رشته

 

مشاوره انتخا‎ب رشته علوم تغذیه

شما داوطلب عزیز که قصد دارید چند کد رشته محل از فرم انتخاب رشته خود را به رشته های علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان اختصاص دهید، آیا فکر کرده اید که اگر بخواهید رشته های دیگر را نیز انتخاب کنید چگونه بایستی به کمک آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته تغذیه انتخاب رشته خود را الویت بندی کنید. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته آزمون سراسری تجربی کلیک کنید.

حتما شنیده اید که مرحله انتخاب رشته کنکور تجربی مهم ترین و حساس ترین مرحله آزمون سراسری است، بنابراین برای اینکه بدانید چه کد رشته محل هایی از رشته علوم تغذیه را انتخاب کنید و در الویت چندم خود نسبت به دیگر انتخاب های خودتان قرار دهید، حتما باید با یک مشاور تحصیلی مسلط به انتخاب رشته مشورت کنید و اگر قصد دارید در کد رشته محل ها انتخابی‌تان شاهد نتیجه قبولی باشید، به هیچ وجه شتابزده عمل نکنید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده هستند تا تجربیات خود را در زمینه انتخاب رشته تجربی، با شما در میان بگذارند و به شما کمک کنند تا بتوانید الویت های فرم انتخاب رشته خود را بدرستی بجینید.

 

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته پرتوشناسی رادیولوژی پردیس کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

 

بخوانید: رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور 98

بخوانید: رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور 99  

بخوانید: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 99

 

 

 

سوالات متداول 

آیا رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌گردد؟

بله، رشته تغذیه در برخی دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود، که هرسال کد رشته محل های مربوط به این رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان از طریق دفترچه انتخاب رشته قابل استخراج می‌باشد.

آیا متقاضیان رشته علوم تغذیه می توانند برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی، از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته علوم تغذیه پردیس کنکور 99 استفاده کنند؟

بله، اطلاع از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99، به داوطلبان کمک می کند یک دید کلی از محدوده رتبه قبولی رشته تغذیه در دانشگاه های مختلف بدست آورند.

آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان در طول سال های مختلف تغییر نمی‌کند؟

ممکن است آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته علوم تغذیه در طول سالهای مختلف تغییر کند، اما با این حال نیز بهترین راه برای تخمین شانس قبولی است.

منبع: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس 98





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: